Veelgestelde vragen

Kunnen we je helpen?

Op deze pagina vind je een overzicht van veelgestelde vragen. Heb je een vraag die niet op de lijst staat? Neem dan contact met ons op via het contactformulier onderaan deze pagina.

  1. Kan ik vergaderen in coronatijd?

    Je bent van harte welkom bij Ruyge Weyde Vergaderen, ook nu. Maar veiligheid vinden wij enorm belangrijk dus een aantal dingen gaan nu net even anders. We houden rekening met de richtlijnen van het RIVM. 

  2. Wat als mijn event niet door kan gaan?

    In deze onzekere tijd hanteren wij tijdelijk flexibele boekingsvoorwaarden om het boekingsrisico weg te nemen. Indien jouw bijeenkomst vanwege corona niet door kan gaan, dan kan je deze kosteloos verplaatsen naar een andere datum.

    Buiten corona om kan je 14 dagen voor aanvang jouw bijeenkomst kosteloos annuleren of verzetten naar een andere datum.

     

  3. Is er een beamer aanwezig?

    Nee er is geen beamer aanwezig, we hebben namelijk iets veel beters. Ruyge Weyde beschikt namelijk over een 175 cm groot Qled beeldscherm, die uitermate geschikt is voor presentaties. 

  4. Kan ik mijn laptop/telefoon ergens opladen?

    De vergadertafel is uitgerust met meerdere oplaadpunten. Tevens zijn er overal in het pand stopcontacten aanwezig.

  5. Het is steeds vaker warm weer, is er een airco aanwezig?

    Ja, de locatie is ook met warm weer heerlijk koel. De temperatuur is zelf te regelen met behulp van de airconditioning. Zoek je liever de buitenlucht op? Het is bij ons ook mogelijk om in de tuin of in het land te vergaderen.

  6. Welke ruimtes hebben wij tot onze beschikking?

    Je huurt de locatie exclusief. Dit betekent dat jij en jouw gasten van alle ruimtes, zowel binnen als buiten, gebruik mogen maken.

  7. Hoe kan ik een offerte aanvragen?

    Een offerte vraag je gemakkelijk digitaal aan via ons aanvraagpagina. Je kan dan direct een eerste opzet van jouw dag(en) maken. Na de aanvraag wordt er binnen 24 uur contact opgenomen om de mogelijkheden samen te bespreken.

  8. Is de datum waarop ik mijn event wil organiseren nog beschikbaar?

    Het makkelijkste is om een offerte bij ons aan te vragen. De aanvraag biedt nog geen garantie op beschikbaarheid. Wij controleren of de datum nog vrij is en nemen z.s.m. contact met je op.

  9. Ik wil graag kijken of Ruyge Weyde Vergaderen geschikt is voor mijn evenement, kan ik een keer komen kijken?

    Dat kan zeker! Dit plannen wij graag op dagen dat de locatie niet is verhuurd. Bel of mail ons om een afspraak te maken. Wij zorgen voor een heerlijke kop koffie!

  10. Kan ik bij jullie parkeren?

    Parkeren kan bij ons (gratis) voor de deur! We hebben plek tot 40 auto`s.

  11. Ik heb een elektrische auto, kan ik deze bij jullie opladen?

    Wij hebben op de boerderij geen oplaadpunten.

  12. Is Ruyge Weyde Vergaderen gemakkelijk te bereiken met het openbaar vervoer?

    We zijn te bereiken via het openbaar vervoer maar we adviseren om met de auto te komen, aangezien de locatie zich middenin de polder bevindt. 

  13. Hebben jullie ook alcoholvrije dranken?

    Wij bieden een breed assortiment aan dranken met en zonder alcohol aan. Zo hebben we naast frisdrank, sap, verse biologische melk en verschillende smaakvolle (malt)bieren ook alcoholvrije wijn. 

  14. Ik heb een voedselallergie, kan hier rekening mee worden gehouden tijdens de lunch/diner?

    Geen probleem, we willen namelijk dat iedereen van al het lekkers kan genieten. Een week voorafgaand aan jouw bijeenkomst krijg je een mail waarin wordt gevraagd naar eventuele dieetwensen en allergieën. Wij zorgen voor een heerlijk passende maaltijd.

Je antwoord nog niet gevonden?

Vul hiernaast het contactformulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!

  • 3 + 83 =